onedirectionsweden1d

Direktlänk till inlägg 16 juni 2013

Novell handling sökes!

Av 1D Updates - 16 juni 2013 15:42

Okej, som alla säkert har insett så har novellen typ dött. Nejmen, det har varit lite krångel hit o dit med den så det är därför inget har kommit upp tyvärr, och som ni vet har jag grymt svårt för att bestämma mig ibland och jag ångrar mig heeeela tiden. Men man kan inte lägga upp något som man inte har, eller hur? Så nu kör vi om allt igen. Jag behöver en ny och bra handling till novellen. Jag har inga ideer över huvud taget :( Så jag behöver verkligen eran hjälp!

Förklara kortfattat om hur det ska börja,ska dom känna varandra från början? Ska dom träffas? isåfall vart och hur? Vad ska hända? ska den vara spännande,sorglig,romantisk? Ni bestämmer! :) Så om ni har någon bra ide, tveka inte att kommentera, för jag behöver er hjälp crazy mofos <3 Huvudperson: Harry

 

 
 
Mirre

Mirre

17 juni 2013 10:29

Åh, Alltså jag vill verkligen att du ska göra en novell men jag vet inte vad den ska handla om, tyvärr :(

http://muffinsmirre.bloggplatsen.se

1D Updates

17 juni 2013 10:42

Ja, jag vill också att ni ska få en novell för jag tycker att det är jätte roligt att skriva noveller, när man har ideer så är det ju ännu roligare, men jag ska tänka efter ordentligt nu och se vad det slutar ;) Det har börjat lossna lite nu iallafall som tur är

 
Ingen bild

Mathilda

17 juni 2013 23:46

Jag tycker att du ska skriva om en tjej som heter Julia och hon harry brukade vara vänner för att dem kom från samma stad. Men det ändrades när Julias pappa dog under tjänst i marinkåren. Julia och hennes storasyster var tvungna flytta till London för att bo hos en släkting, då Julias mamma dog i cancer när Julia var endas fyra år gammal. Tio år senare när Julia var 17 år gammal stöter Julia ihop med en bekant figur det är ett ögonblick som förändrar Julias liv för alltid. Ödet kommer inte stå på Julias och Harrys sida. Svek, tragedier och det förflutna kommer vara avgörande då den dagen kommer och Julia ska välja att följa sitt hjärta, harry eller inte. Denna borde vara romantisk, spännande men ända tragisk och sorgsen, en mix av allt och att inte göra en kliché av novellen och ge dom ett lyckligt slut så borde det istället vara något som gör att det aldrig blir dom två! Kan du skriva vad din novelblogg heter har läst den förut men kommer inte ihåg vad den heter. Kramar Mathilda :)

1D Updates

18 juni 2013 14:21

Hej Mathilda! Det var en jätte bra idé! Verkligen :) Jag ska planera lite o så, så ser vi hur bra det går, haha
Tack så mycket! Kram

 
Rakel

Rakel

24 juni 2013 17:31

Hej :)
Du kan ju kolla in min blogg www.svenska1dlover.bloggplatsen.se och läsa min novell så kanske du får lite inspiration från den ?

Puss och Kram! xx

http://www.svenska1dlover.bloggplatsen.se

1D Updates

24 juni 2013 17:37

Hejhej! :) Ja, jag ska absolut kika in på din blogg, jag älskar noveller ;) xx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1D Updates - 23 juni 2016 15:13


Nu är uppdateringen lite fram o tillbaka igen men jag jobbar på det ...

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards