onedirectionsweden1d

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av 1D Updates - 30 mars 2014 00:19

"Va?" Tänker du nu. Vad menar jag med det? Jo, det kan jag tala om för dig. Det är såhär att jag börjar tröttna på att aldrig kunna komma på en bra novell till er. Jag vet att ni vill ha en, och ni ska få en också! Nu ska vi liva upp bloggen en smula, alright?
Den senaste tiden har jag tänkt så mycket jag kan på den här novellen. Som ni vet så har jag otroligt svårt för att bestämma mig och jag ångrar mig därför ganska ofta, så därför har det gått lite upp o ner angående novell delen, om man säger så. Så därför har det inte blivit av. Ni vet ju att jag började på en novell förra året "Diana". Jag trodde att den skulle bli jättebra men jag hade fel. Efter ett tag fastnade jag riktigt ordentligt o jag visste verkligen inte hur eller vad jag skulle skriva. Så tråkigt nog är den nerlagd. Men efter att ha tänkt till en del så har det till slut ramlat ner några klossar från tornet och jag har fått en ny ide. Jag hoppas verkligen att jag håller fast vid denna iden nu för jag kan tänka mig att det är jätte jobbigt för er att jag byter novell hela tiden, och jag är ledsen för det.
(Josefin, om du läser detta: om jag behöver en extra roll så är den din, lovar <3) så iallafall, jag tänker inte avslöja så mycket nu angående det för jag ska göra ett separat inlägg om det inom kort, när jag känner mig nöjd med min lilla planering eller va man ska kalla det. Men jag kan bara ge er lite #funfact haha
?? Novellen kommer troligen att bli väldigt lång!
?? Huvudpersoner: Harry & Barbara Palvin
?? Dom träffas vid 13 års ålder
?? Det blir en story innan x-Factor tiden och några år senare, den kommer troligen bli i 3 "delar"

Så, nu fick ni ett litet smakprov där, jag håller faktist på med första delen just nu. Men om detta ska funka så vill jag inte stressa. Det blir aldrig bra om man stressar ;) men jag ska självklart uppdatera den så ofta jag kan! Asså jag känner verkligen att jag kommer att fastna för denna novellen :D för så som jag har planerat än så länge så låter det väldigt bra! Jag hoppas att ni ska tycka om den såklart! Den kommer att skrivas på svenska med engelskt tal här på bloggen och jag kommer även att översätta varje del till engelska och lägga upp på Wattpad så folk runt om i världen kan läsa den (: men nu vet ni det, tänkte bara säga det så ni vet vad som händer, och som jag sa, mer info kommer inom kort // Kram Linn

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Skapa flashcards