onedirectionsweden1d

Alla inlägg den 24 april 2014

Av 1D Updates - 24 april 2014 21:10

Anledningen till att det är så sjukt mycket vakter (även hästar) är för att killarna sorgligt nog har fått hot om att bli kidnappade under vistelsen i Colombia. Liksom tänk om något skulle hända...det vill vi inte riskera så jag säger: hellre överdrivet med vakter än att någon av killarna försvinner!! men det är nu man inser hur stora våra små änglar har blivit! Jag typ gråter, seriöst. Men en sak ska vi komma ihåg, och det är att dom alltid kommer att vara våra killar. Hur gamla dom än blir! Dom var och är fortfarande en del av vår uppväxt. Precis som Niall sa i This Is Us, vi har växt upp med dom och vi har varit en del av deras uppväxt också, snart 4 år och jag kan inte vara mer stolt än vad jag är! <3

Av 1D Updates - 24 april 2014 20:35

I just...jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Fick denna otroligt fina kommentaren av xLouisGirlx för en stund sen och jag blev så sjukt glad. Eftersom hela mitt svar inte kom med när jag svarade av någon anledning så skriver jag av mig till alla på en gång!
Jag vet att jag har sagt det förut men jag säger det igen, tack så sjukt mycket för att ni läser bloggen, ni förstår inte hur mycket det betyder för mig. Alla har så fina kommentarer o frågor och det gör mig så glad. Det är alltid lika roligt att skriva ett inlägg till er för ni är så underbara! Jag vet inte om någon håller med denna tjejen men om ni gör det så snälla hjärta detta inlägget eller kommentera, vill bara veta vad alla andra tycker liksom <3 Jag gör allt för att ni ska få de senaste uppdateringarna i killarnas liv. Så fort jag vaknar på morgonen så uppdaterar jag om det har hänt något, vilket många av er kanske har märkt ibland. Jag brukar även skriva mitt i natten ibland om det har hänt något nytt, för det är det första jag kollar när jag vaknar även om det är mitt i natten eller whatever. Jag älskar er alla så mycket och tack så mycket till er som håller denna bloggen igång för jag skulle inte haft denna bloggen utan er läsare, kom ihåg det <3
Sen hoppas jag även att detta året kommer bli lika awsome som 2013.
Jag fick en fråga där det var någon som frågade om jag skulle lägga upp bilder och videos varje dag från varje konsert. Och det kan jag också svara på. Det kommer jag absolut att göra, ni kommer få bilder och videos efter varje konsert precis som förra året (:
Btw, om det är någon som känner sig sugen på att vara min insider på konserten i juni, 13:e eller 14:e så skriv till mig antingen här eller så kan ni skriva på Twitter @Mrshoran0723.
Jag skulle bli super glad! (Ska själv vara en insider för ett update konto på Twitter haha, men om ni känner er sugna så tveka inte att skriva!)
Det var väl det jag ville säga tror jag.
Men vem är taggad för turnén's första konsert imorgon då? (: Jag är iallafall as taggad och är samtidigt väldigt glad för att dom kör igång igen så denna bloggen också kan köra igång för fullt igen! Men iallafall, älskar er så mycket och ni som ska på någon av konserterna någonstans i världen under året, ha roligt och njut av varenda liten sekund av det, för det tänker iallafall jag göra haha (;
Men ha en underbar helg oxå allihop!
Kraaaaam!! Xx

Av 1D Updates - 24 april 2014 19:32

Än sålänge har dom repat in One Thing, Alive & Diana

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Skapa flashcards