onedirectionsweden1d

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av 1D Updates - 3 juni 2014 08:30


Killarna har en konsert i Skottland idag och sen har dom några dagar ledigt innan dom har en konsert i London och sen är dom lediga i 4 dagar och sen är det dags för Sverige!!!!

Av 1D Updates - 3 juni 2014 07:11

Hej på er! Förlåt för att uppdateringen bokstavligen sög idag men jag har mina anledningar.
Till att börja med går jag i 9:an, det är mindre än två veckor kvar tills jag går ur grundskolan och har haft så sjukt mycket att göra den senaste veckan så jag har nästan mått dåligt. Det kanske är svårt att tro eftersom det snart är sommarlov och då brukar man inte ha så mycket läxor, men det har jag. Det är arbeten som ska lämnas in, man skriver extra bra och jobbar nästan ihjäl sig för att få med sig ett litet plus i kanten när man slutar. Ni som går i 9:an eller på gymnasiet förstår nog vad jag menar.
Denna veckan har varit otroligt stressig. Även om jag var ledig i torsdags och fredags jobbade jag ändå på för fullt hemma. Jag hade både Engelska, Svenska, SO och en bild uppgift! Jag blev precis klar med bild uppgiften igår och då va klockan nästan 12...! Jag gjorde förresten en poster med temat "1D Take Me Home Tour 2013" och den började jag med i fredags o blev klar nu och den är väldigt stor dessutom! Men iallafall, nu är jag klar med allt det där så jag kan äntligen ta det lugnt och inte stressa mig igenom de sista dagarna som tur är.
Varje kväll innan jag går o lägger mig kollar jag alltid Twitter, Instagram och Facebook för att se om det har hänt något nytt om killarna. Samma sak på morgonen. Jag bär med mig mobilen överallt för att inte missa något. Att ha en blogg om världens största pojkband är inte det lättaste men det är helt klart ett utav de bästa besluten som jag har gjort. Ni ska veta att jag gör mitt bästa för att uppdatera er så fort det händer något. Så fort någon tweetar eller vad som helst. Om jag inte skulle uppdatera på en dag är jag rädd för att förlora er, att ni ska tycka att bloggen suger, men jag hoppas verkligen att jag skulle ha er kvar! x
Tack så jätte jätte mycket för att ni läser min blogg, jag trodde aldrig att jag skulle ha kvar den såhär länge, men det är tack vare er.
Tack så mycket för att ni fortfarande läser den! Jag gör mitt bästa med uppdateringarna men det är inte alltid jag hinner när jag är upptagen.
Men iallafall, nu i sommar kommer jag ha hur mycket tid som helst till att skriva novellen, Yay! (: Så nu vet ni orsaken till att uppdateringen blir lite knasig dessa dagarna <3 kram

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards