onedirectionsweden1d

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av 1D Updates - 10 juni 2014 15:42


Hej på er i värmen! Det är så sjukt varmt idag så jag typ dör, seriöst!! Orkar inte resa på mig mer idag så är fast i soffan ^^ Men det är faktiskt bra för då har jag inte så mycket annat att göra än skriva på novellen, eller hur? ;) Jag har verkligen bestämt att jag ska hålla fast vid denna novellen. Jag kommer inte släppa taget om denna för jag känner på mig att den kommer bli bra och väldigt lång tbh, men det är väl också ett plus? För när man väl har börjat läsa en bra novell så vill man inte att den ska ta slut!
Men iallafall, det finns inte direkt något att uppdatera om just nu. Killarna är lediga tills Fredag. Niall var på John Mayer's konsert igår och Zayn var på Little Mix konsert! Dom andra har inte setts till. Men det tycker jag faktiskt är bra på ett sätt för det betyder att dom får lugn och ro! <3 Fans köar på ett gräsfält vid arenan och alla har fått ett nummer så man enkelt kan flytta kön till Friends på Fredag! Och för Guds skull, ni som köar eller som ska köa på Fredag eller lördag osv, glöm inte att dricka och äta mycket!! Jag har sagt det förut men jag säger det igen. För jag vill inte att någon ska svimma eller må dåligt. Själv är jag så nervös så jag mår illa ibland haha, det har varit så en vecka nu. Jag har varit så otroligt stressad också så aa...men jag hoppas att alla mår bra osv på konserterna och njuter av att vara där och se våra änglar <3 xx

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards