onedirectionsweden1d

Direktlänk till inlägg 25 mars 2015

Hejdå min ängel <3

Av 1D Updates - 25 mars 2015 19:51

Kan inte fatta att jag behöver göra ett sånt här inlägg. Hade aldrig trott att det skulle vara nu, såhär tidigt. Men som ni säkert har hört nu under dagen så är det vi trodde var överdrivna rykten sanning. Zayn lämnar one direction. Det måste finnas fler anledningar än stress osv men One Direction sidan la upp en text med det Zayn hade sagt som sitt "försvar" och det vi måste göra är att acceptera hans beslut. Tårarna rinner på miljontals ungdomar just nu men vi måste komma ihåg att vi är en familj och vi kommer alltid att vara en <3
Det känns som en mardröm och att jag kommer vakna snart och inse att det bara var en dröm. För detta vill jag inte ska vara sant....
Det kommer inte bli detsamma utan honom och det är precis vad killarna sa runt lägerelden här i Sverige. Om en lämnade så skulle det aldrig bli detsamma. Vi kan nästan inte kalla dom one direction längre för dom är inte det utan Zayn. Men jag ska fortsätta uppdatera om killarna även om det kommer bli svårt att inte kunna skriva med Zayn's namn i vissa inlägg...
Jag vet att han älskar oss mer än något annat på jorden och även om jag inte var en Zayn girl så gör det (ursäkta språket) jävligt ont i hela kroppen. Jag har, utan att överdriva, gråtit non stop i en och en halv timma nu. Jag kan inte släppa detta. Jag kan inte se min ängel lämna sina bröder, eller oss för den delen, det är bara helt overkligt!! :( :(
Zayn kunde alltid få mig glad så fort jag hörde hans röst. När han log så jag log, mitt hjärta log och blev helt varmt. Det blir för mycket för vissa ibland och i detta fallet var Zayn en av dom. Det kanske låter som att han har avlidit men det har han som tur är inte, även om det känns så eftersom han på ett sätt är borta....<3 Men vi får helt enkelt försöka lappa ihop vår fantastiska fandom snart igen och lita på att killarna fixar detta så bra som möjligt även om det är svårt!
One Direction's sista konsert hände utan att vi visste om det... :/
Vi har sett Zayn bygga upp sitt självförtroende så otroligt mycket genom åren och jag är så sjukt stor över denna killen<3<3
Ni ska veta att jag älskar er jätte jätte mycket och vi får hålla ihop nu. Vi har alla andra fandoms på vår sida just nu vilket värmer väldigt mycket <3
Det kommer kännas tomt på konserten utan Zayn såklart, men jag vet att han är så otroligt stolt över killarna och jag vet hur mycket dom älskar varandra <3<3<3
Vi får se vad som händer i framtiden!
Zayn, vi glömmer dig aldrig, du var biten som behövdes, du var pricken över i:t. Även om vi inte får höra dina high notes i låtarna som vi är vana vid så kommer du alltid alltid vara en del av vår uppväxt och alltid finnas i våra hjärtan <3<3<3<3 Tack Zayn, vi älskar dig! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1D Updates - 23 juni 2016 15:13


Nu är uppdateringen lite fram o tillbaka igen men jag jobbar på det ...

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Skapa flashcards