onedirectionsweden1d

Direktlänk till inlägg 21 juni 2015

Ballonghav på Ullevi & annan fakta om konserten

Av 1D Updates - 21 juni 2015 14:56


För er som har missat detta. Vi ska försöka fixa till ett hav med gula och blå ballonger på konserten. Det spelar ingen roll om ni sitter på läktare eller på parkett, ju fler desto bättre! Ni blåser upp ballongerna när båda för akterna har klivit av scenen. Ballongerna ska upp under första låten, Clouds :)

Vill också passa på att säga det att ni som köar hela dagen (som jag ska göra i 12 timmar) tänk på att äta och för Guds skull DRICK ordentligt om det är varmt. Även om man inte är törstig så drick ändå, ni vill inte svimma av där inne sedan.
Vatten och mat finns att köpa inne på arenan senare så ni vet, men tänk på att ni inte får ta med mat eller dricka in på arenan.

Om du kommer med tåg till Göteborg så är det promenad avstånd till Ullevi från Centralstationen. Det tar ca 10-15 minuter.
Var gällande spårvagnslinjer så stannar 1,3,6 & 8 vid Ullevi Norra och spårvagn 2 (även 6 & 8) stannar vid Ullevi Södra.
Buss nr. 60 stannar vid Norra också.

Saker att tänka på:
1. Var vid arenan i tid så du slipper stressa. Man kan börja köa från klockan 7 på konsertdagens morgon.
2. Välj kollektivtrafik i första hand då det är krångligt att hitta plats för bil nära arenan.
3. Om du är osäker angående entré så följ bara det som står på din biljett eller så finns det alltid folk att fråga.

Ta hand om varandra där inne. Speciellt ni som står på parkett. För er som inte har varit på parkett på deras konsert eller någon annan konsert, jag vill bara påpeka det att om du står mitt i gröten så var beredd på trängsel och att det kan bli sjukt varmt, så ta inte på dig allt för mycket kläder. Men iallafall, om någon bredvid dig eller om du ser någon som får panik eller inte mår bra så försök ropa på en av vakterna så dom kan hjälpa till.
Ta det lugnt och skada inte varandra. Jag vet att man vill komma så nära som möjligt men tänk på hälsan och säkerheten i första hand, snälla <3

Angående kameror:
Det är inte tillåtet att ta med sig systemkameror in i arenan. Det gäller både för läktare och parkett. Inget utbytbart objektiv.
Men till exempel digitalkameror och kameran i telefonen är tillåtet.

Det var väl allt som jag ville ha sagt nu tror jag. Ha det så jättebra på Tisdag och njut av konserten!
Vem vet, vi kanske ses :) Jag kan lägga upp en bild på mig själv här så om ni ser mig så kom gärna fram, det skulle vara jätte roligt! xx
- Linn

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1D Updates - 23 juni 2016 15:13


Nu är uppdateringen lite fram o tillbaka igen men jag jobbar på det ...

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Skapa flashcards