onedirectionsweden1d

Alla inlägg under augusti 2013

Av 1D Updates - 30 augusti 2013 15:59

                     

 

Av 1D Updates - 29 augusti 2013 16:22

Niall uppdaterar på instagram

We're back at it! here we go! Day 3 of press junkets ! @harrystyles


  

Met the best guitarist of our generation last night, unbelievable musician, great guy! After gravity he walked over handed me this, legend! One of those moments

  

Bilder från inspelningen av BSE

              

Intervju med killarna

'Our Moment' Fragrance Ad

Killarna under presskonferensen

           

Killarna under VMA 2013-08-27

               

  

Liam uppdaterar twitter

     

Killarna på premiären av This Is Us

                                                    

        

Liam tweetar när #LiamWeWantBackYourSmile trendar

     

Killarna på JFK för att åka tillbaka till UK

                                       

 

Zayn's pages in the Where we are book

         

The Official Annual 2014

                                       

 

The Double Ds interview with One Direction

Harry byter twitterikon

 

Av 1D Updates - 29 augusti 2013 14:58

Ja, jag tänkte göra ett inlägg med lite saker som har hänt under dessa dagarna som jag inte har bloggat, och jag tror det blir från den 25:e och framåt :) Vad tycker ni om det? Så kommer vi ikapp och sedan fortsätter vi som vanligt! 

Jag måste bara säga att jag blir lika förvånad varje gång som jag har haft en paus och kommer tillbaka o ser att ni är kvar. Att ni fortfarande går in på bloggen varje dag o kollar om jag har uppdaterat, det är därför jag älskar er! <3

Det är ju tack vare er som jag har denna bloggen så jag vill bara säga tack så mycket för att ni läser :) Keep it up  

Av 1D Updates - 29 augusti 2013 10:28

Heeej! :) Jag tänkte skriva lite om filmen som jag såg igår! Asså jag kan nästan inte beskriva hur bra den var! Seriöst, jag och två kompisar typ skrek o grät. Och när Modest loggan kom upp så buade alla, hahaha! Och alla gjorde typ samma saker, asså det var jätte mysigt! :) Jag kan inte beskriva känslan riktigt, även fast det bara var en film så kändes det som att man var på en konsert för att alla skrek så mycket ^^ Det var den bästa filmen som jag har sett iallafall. Man insåg verkligen hur mycket dom betyder för en <3 <3

Detta är jag och mina kompisar igår, hahah

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Skapa flashcards