onedirectionsweden1d

Alla inlägg under juli 2015

Av 1D Updates - 31 juli 2015 09:12


OMG!
Killarna's första single som en "four piece" har nu kommit ut! Den heter Drag Me Down och ligger #1 i 17 länder redan, Sverige bland annat.
Ni kan lyssna på Spotify och köpa den på iTunes :) Om ni skulle ha problem med att hitta den så klicka bara på antingen Liam eller Louis' länk på Twitter!
Idag är en väldigt bra dag directioners, lyssna om och om och om igen o ha en jättebra dag!! xx

(Btw, mitt internet dampar tills imorgon men jag ska försöka uppdatera)

Av 1D Updates - 29 juli 2015 23:18

Troligen för sista gången på denna bloggen. Nu är det officiellt. Zayn går solo. Jag vet inte vad jag känner just nu, jag är glad för hans skull men samtidigt så gör det ont som fan.
Vi alla vill att han ska vara glad. Han var inte sig själv under dessa åren, han trivdes inte och det måste CI acceptera. Han är en egen person nu kan man säga. Du måste inte stötta honom, jag vet att han har sårat jätte många av oss men ni avgör själva. Jag tvivlar inte ens sekund på att hans album kommer göra succé. Han har en fantastisk röst som jag är glad över att få ha tagit del av dessa åren. Det har varit 5 helt otroliga PR med dessa killarna, men det varar inte för alltid tyvärr <3 Jag önskar honom lycka till med vad han än bestämmer sig för att göra i framtiden. Han försöker hitta sig själv och det är starkt gjort av honom. Jag är även stolt över att han sätter sig själv först nu och låter världen se honom för den han verkligen är. Jag vet inte vart detta kommer leda men vi får helt enkelt sitta kvar i berg-och-dal banan ett tag till och se vart vi hamnar.
Men varför vara ledsna? Zayn är glad, killarna är glada, ett nytt album är på väg (två till o med hoho) och vi måste hålla ihop nu. Det kommer säkert bli jättebra i slutändan. Zayn är i goda händer hörni <3 <3

Can you see that smile? It's a smile of happiness

Av 1D Updates - 27 juli 2015 15:28


Enligt Liam själv så har dom bara en låt kvar att spela in och sen är albumet klart! Det tillkommer även en turné !!

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Skapa flashcards