onedirectionsweden1d

Alla inlägg under juni 2013

Av 1D Updates - 21 juni 2013 08:50

Glad midsommar på er alla underbara läsare <3 Hoppas att alla får en bra dag o allt! Jag skulle ju lagt upp Del 1 idag men sen kom jag på att det var midsommar så jag kommer inte att hinna lägga upp den idag tyvärr :/ men oroa er inte, jag ska lägga upp den så fort jag får tid :)
( och som ni kanske då förstår så blir det inte så mycket uppdatering idag men jag ska försöka ) kram kram!
Här är lite random bilder oxå,haha


Av 1D Updates - 20 juni 2013 18:37

Sorry för att jag inte har uppdaterat något idag men jag har inte varit hemma ;)

                   

Av 1D Updates - 19 juni 2013 18:52

 

(Här är lite kort information om karaktärerna)

Ema Olsen - spelas av Barbara Palvin

Ema är en tjej på 17 vintrar som bor i London med sin mamma Clair, pappa Tom och kusin Grace McKenzie.

Hon går i skolan som alla andra men på fritiden och även efter skolan dansar hon balett. Hon är med i en dansgrupp och uppträder för publik några gånger om året, och hon får även privatlektioner ibland. 

När hon får tid över tränar hon gärna på gym och går ut och springer. Oftast tillsammans med Grace. Och hon spelar även gitarr. Skolan intresserar henne inte så mycket men hon jobbar ändå hårt för bra betyg. 

 

Grace McKenzie - spelas av Selena Gomez

Grace är en tjej på 17 höstar som bor i London tillsammans med Ema, Clair och Tom. 

Hennes mamma och pappa dog i en bilolycka när hon var 12 år gamal, så hon har bott med Ema's familj sen dess.

Hon tog ganska hårt på föräldrarnas död och hamnade ofta i trubbel. Hon hängde med fel personer när hon kom in i tonåren som fick henne att göra saker som hon i vanliga fall inte skulle ha gjort.

Hon har svårt för att släppa in folk i sitt liv och känner sig ofta vilsen. 

Hennes intressen är festa, spela fotboll och träna. Hon har inget intresse för dans men hon stöttar ändå Ema på varje uppvisning. 



Övrig information

I denna novellen ''Cry me a river'' får ni följa med Ema, Grace och killarna i One Direction på en resa om romantik,skratt,förlåtelse,svek och tårar. 


Jag skriver inte handlingen för jag vet inte riktigt hur jag ska skriva, men ni kommer att förstå ganska direkt vad det hela handlar om. Del 1 kommer upp inom kort, antingen i mon eller i övermorgon. Jag hoppas verkligen att ni gillar den och kommentera gärna nu om det låter lite spännande iallafall. Jag vet att ni inte har fått reda på sådär jätte mycket men ni vet vilka huvdpersonerna är iallfall osv. :) Och som ni säkert vet så tar det ju lite tid att planera sånt här oxå, men aa :P

Kram kram!




 

Av 1D Updates - 19 juni 2013 17:08

         

Av 1D Updates - 19 juni 2013 16:51

Hej på er! Jag har funderat ett tag nu på vad min novell ska handla om och nu har jag äntligen fått en ide :D yay!

Jag ska inte berätta vad den ska handla om just nu, utan det kommer snart ett inlägg med info o allt det där (kanske idag)

men jag hoppas att den blir bra och att ni gillar den o.s.v :) Kram


Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards