onedirectionsweden1d

Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

BLOGGEN 1 ÅR!!

Av 1D Updates - 13 januari 2014 07:00

Omg, jag kan inte fatta att jag redan har haft bloggen i ett år idag :') När jag startade denna bloggen visste jag inte riktigt hur det skulle gå för jag har en förmåga att lägga ner mina bloggar en stund efter att jag har startat dom för jag tröttnar snabbt, men jag har kommit på att om man bloggar om något som man älskar och tycker det är kul så håller det ju i sig och det är precis vad jag gjorde. Jag startade denna bloggen om våra fem underbara killar, Niall, Louis, Harry, Liam & Zayn förra året 13 januari 2013. Och jag vill bara tacka er för alla fina kommentarer och frågor som jag får, det är alltid lika kul och tack så jätte mycket för att ni tittar in varje dag. Jag har ungefär 25-40 besökare varje dag. Jämfört med vissa bloggar så är det ingenting men för mig är det faktiskt ganska stort så tack! 

Jag kunde inte riktigt komma på något speciellt att göra för att fira 1 årsdagen så jag tänkte att jag kunde göra ett inlägg med massa bilder som jag har lagt upp under året ch det är en del, haha! Men så kan ni få en tillbakablick på vad som har hänt under året, och ta gärna en titt på alla inlägg, (ni hittar kategorierna på vänster sida) för det är vad jag tänker göra (: Men aa, tack så jätte mycket för att ni läser min blogg och jag hoppas att ni stannar kvar under detta året också och jag hoppas även på att få fler följare genom året! <3<3 Kraaaam!! //Linn    

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Allmänt

 
 
Ingen bild

1D

14 januari 2014 19:53

Hej ett stort grattis till att du har haft din 1D blogg i ett år! :)♥ jag besöker din blogg varje dag och det kommer jag att fortsätta med!♥ och jag älskar din 1D header och din bakgrund!♥ kram

liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se
svenskaonedirectionnovell.bloggplatsen.se

1D Updates

14 januari 2014 21:46

Tack så jätte mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1D Updates - 23 juni 2016 15:13


Nu är uppdateringen lite fram o tillbaka igen men jag jobbar på det ...

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Skapa flashcards