onedirectionsweden1d

Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

Ett år sedan TMH Tour började!

Av 1D Updates - 23 februari 2014 13:17

 

 
 
Ingen bild

1D

27 februari 2014 19:51

OMG att det var ett år sen som TMH tour började! och var du på 1D första konster? och ska du gå på deras andra konster? men jag kommer aldrig att få se 1D live :'( har en så svår nedsatt hörselskada så att om jag skulle gå på deras konster så är risken så stor att jag inte kan höra igen på örat :'( jag grät så mycket då när dom hade sin första konster här i Sverige bara för att jag inte ens fick gå :'( och jag får inte ens gå på deras andra konster heller :'( så min dröm att kunna få se 1D live är över för alltid! :'( så jag kommer att gråta igen när dom är här i Sverige på sin andra konster :'(

liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

1D Updates

27 februari 2014 20:41

Ja, tiden har gått så snabbt! Japp, jag var där, det var en otrolig känsla, verkligen, jag fick en biljett ungefär två veckor innan och det var läktare men jag såg väldigt bra ändå så jag hade väldigt tur då! Och ja, jag ska gå på deras konserter i Juni också, på båda två faktiskt, jag skippar min bal för att gå på deras konsert men det är det värt, denna gången har jag parkett plats båda dagarna och early entre ena dagen så jag kommer in tidigare än alla andra 60 tusen pers ^^ Så jag är väldigt lyckligt lottad om man säger så!
Men gud va tråkigt..:( Asså jag tycker jätte synd om dig, jag förstår hur du känner för jag trodde inte att jag skulle kunna gå på deras konsert förra året men det blev ju så ändå.
Jag kan ju inte direkt säga ''ge inte upp, du kommer att få se dom någon gång'' pga din hörselskada men jag hoppas verkligen det ändå, att du på något sätt får chansen att se dom live för det är verkligen obeskrivligt

 
Ingen bild

1D

27 februari 2014 21:57

Hej jag skulle ju vilja ha gått på deras konster men när man inte får så finns det inget man kan göra :( och jag kommer att gå på min bal och då hoppas jag att dom spelar upp någon 1D låt!♥ fast jag hade velat så mycket att bara få träffa dom utan att behöva gå på deras konster för om jag skulle gå på deras konster så skulle båda mina öron att bli helt döva över den så starka musiken men min högsta dröm var att se dom live och att få träffa dom någon gång men jag kan tyvärr inte gå ändå om dom skulle ha live på något tv program och jag skulle vilja kunna köpa något ifrån deras konster även fast jag inte kan åka och se dom live men jag skulle vilja få tag på en T-shirt och något armband eller ett kort med dom ifrån deras konster som var förra året och detta år! men jag är jätte glad för din skull att du ska gå och se dom live för andra gången! jag hoppas att du kommer att ha det roligt när du är där och ser dom live! :)♥ och men då när dom har sin konster här i Sverige om deras andra parfym har kommit då så ska jag åka och köpa den direkt!♥ men när jag inte fick gå på deras första och andra konster så vart jag så ledsen :'( att jag har givit upp min dröm om att kunna få se dom live

liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

1D Updates

27 februari 2014 23:31

Aw, jag förstår det, de måste kännas jätte hemskt att inte få den möjligheten att se dom

 
Ingen bild

1D

1 mars 2014 11:07

Hej ja det känns så jätte hemskt att jag aldrig kommer att få den möjligheten att få se dom :'(

liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

1D Updates

1 mars 2014 15:55

Förstår det :( Men jag kommer att filma så mycket jag kan och lägga upp här! Så då får du se en del av det iallafall

 
Ingen bild

1D

2 mars 2014 13:11

Hej tack det betyder så mycket att du kommer att lägga upp det på din blogg :) men hur var det att gå på 1D första konster när dom var här förra året? och filmade du något när du var där? och hur kommer det att vara att gå på deras andra konster? och vad kunde man köpa där på deras första konster i Sverige? även fast jag aldrig kommer att kunna se dom live så kan man ju ändå köpa något med 1D på men jag kommer i alla fall att bli glad att få se hur det är på deras konster även fast min dröm aldrig kommer att bli sann att få träffa dom :'( och att få gå på deras konster :'( så jag hatar mitt liv att jag aldrig kommer att få se dom live :'( aldrig någonsin i mitt liv :'( jag kommer att lyssna på alla deras 3 album och gråta för att jag inte får gå på deras konster och att det är så dyra biljetter tycker mina föräldrar :'( och dom sa alltid nej när jag frågade vrf men det är på grund av att man har en så svår nedsatt hörsel skada på örat så att jag vill ju gå på deras konster men risken är så stor att jag aldrig kommer att kunna höra igen :'(

liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

1D Updates

2 mars 2014 20:59

Inga problem (: Asså det är svårt att beskriva faktiskt, det var helt otroligt. Jag trodde typ aldrig att jag skulle få se dom live någon gång så det kändes helt overkligt kan man säga och jag har till o med minnesluckor för att allt kändes som en dröm, haha. Seriöst, det var det bästa som jag har varit med om. Men nu när jag ska se dom igen så kommer jag troligen svimma eftersom jag kommer att stå ungefär två meter ifrån dom. Förra gången hade jag läktar plats så det var därför jag inte riktigt fattade att dom verkligen stod där framme. Men nu...asså jag vet inte, jag vet inte själv hur jag kommer att reagera, jag kommer ju såklart att börja gråta av lycka ^^ men det känns verkligen som att jag kommer att svimma men jag hoppas inte att jag gör det!
Ja, jag filmade förra gången, du hittar mina videos här --> http://www.youtube.com/watch?v=deRYEbViXgA har lagt upp två stycken! (:
Man kunde köpa väldigt mycket olika saker, jag tittade inte så noga för jag köpte inget men det var massa 1D saker bara liksom :)
Jag hoppas verkligen att du får träffa dom någon dag!!

 
Ingen bild

1D

3 mars 2014 17:35

Hej Wow vad roligt att du kunde gå på deras första konster och att du ska gå på deras andra konster!♥ själv så kommer jag aldrig att kunna uppleva det att få se få dom live! :'( och jag kommer aldrig att få se dom live :'( bara för att jag har fortfarande en så svår nedsatt hörselskada på örat :'( så jag kommer att gråta för jag att aldrig kommer att få gå och se dom live! :'( och min dröm är att få träffa dom utan att jag skulle behöva gå på deras konster på grund av min nedsatta hörselskada så du en sån tur att du får gå och se dom live för andra gången! och jag börjar att gråta när jag ser att andra har varit på deras konster medan jag som aldrig kommer att få den turen som alla andra får :'( och jag skulle jättegärna vilja få tag på något ifrån deras första konster och ifrån deras andra konster när dom är här i Sverige och jag kommer att följa dig via blogglovin och sen så älskade jag dina videos och jag älskar din 1D poster!♥ också älskar jag din engelska kudde eller som Union Jack som den heter!♥ jag har ingenting med engelska saker men jag ska skaffa det!♥jag har också en lika dan!♥ och så kan jag följa dig via Twitter också!♥ och ha en trevlig måndag!♥ kram

liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

1D Updates

3 mars 2014 20:21

Tack så mycket!! Jag kan följa dig tillbaka på Twitter oxå! (:
Detsamma, ha det bra! xx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1D Updates - 23 juni 2016 15:13


Nu är uppdateringen lite fram o tillbaka igen men jag jobbar på det ...

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Skapa flashcards