onedirectionsweden1d

Direktlänk till inlägg 7 juni 2014

Wembley för några minuter sedan

Av 1D Updates - 7 juni 2014 19:45

6 dagar kvar tills jag står i Friends Arena vid denna tiden! Front row baby! :D

 
 
Ingen bild

1D

7 juni 2014 21:27

Hej wow att det bara är 6 dagar kvar tills killarna är här i Sverige! :) och vad roligt att du ska stå längst fram! och jag kommer aldrig att få chansen eller någonsin få uppleva att få se killarna live! :'( och jag gillar inte mitt liv pga av att jag har en sån svår nedsatt hörselskada att ifall om jag skulle ha gått på deras andra konster så skulle nog jag inte kunna höra något mer! :'( så min dröm är över att kunna få se dom live och att kunna få träffa dom! för jag fick inte gå på deras första eller deras andra konster! :'( så jag vet inte vad jag ska göra längre jag blir bara så hilma ledsen när jag ser att alla andra har varit på deras konster och att jag aldrig någonsin kommer att få se eller höra dom live i hela mitt liv pga av min svåra hörselskada! :'( :'( men jag är iallafal glad för att du får gå och se dom live för andra gången! :') :) :D ;)♥ kram ifrån en väldigt ledsen directioner! :'( ♥

liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

1D Updates

8 juni 2014 00:42

Hej! :) vet du vad? Ge aldrig upp om dina drömmar. Gör inte det. Det är det värsta man kan göra. Även om det känns hopplöst ibland så får man inte sluta drömma. Jag vet att det är svårt att tänka positivt på sånt här. Jag tänker ofta på att det är ganska omöjligt att någonsin få träffa dom, men samtidigt så säger jag till mig själv att aldrig ge upp. Någon dag kommer det att hända. Och jag hoppas verkligen att du får den chansen också, för det förkänar du verkligen! xx Va heter du förresten? För om jag av någon konstig anledning skulle träffa killarna eller så, så ska jag be dom säga hej till dig i en video och förklara hur det ligger till ! Kraaam! xx

 
Ingen bild

1D

8 juni 2014 09:29

Ok jag heter Veronica och det skulle vara roligt om du träffade killarna och om du skulle träffa killarna kan du fråga dom om dom kan säga hej och något mer det skulle vara jättebra och om du berättade för killarna om hur det ligger till!och sen så kanske kan skicka en autograf bild till mig om det går! och då så om du fixar det så vill jag jättegärna träffa dig och så då kan jag ge dig en kram och jag funderar redan på vad jag ska skriva till dom på deras mail och jag följer redan dig på twitter! :D♥ och vi kan också skriva på twitter om du vill? så nu känner jag att jag har lite mera hopp om att någon gång få träffa killarna utan att jag skulle behöva gå på deras konster! och kramar tillbaks!x :) :D♥

liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

1D Updates

8 juni 2014 09:45

Det ska jag försöka göra! :) och självklart måste vi träffas någon gång! xx Jadå, vi kan absolut prata på Twitter också, du kan skiva när du vill! Va bra att du tänker så, kom ihåg det, du har inte en mindre chans att träffa dom än någon annan bara för att du inte kan gå på deras konsert! :) kram

 
Ingen bild

1D

8 juni 2014 10:07

Hej när jag skulle skriva in ditt twitter namn där man kan skicka direktmedelanden så kom inte ditt namn upp för jag följer ju dig! vad ska jag göra då?

liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

1D Updates

8 juni 2014 10:26

Va konstigt! :o skrev du rätt då? @MrsHoran0723

 
Ingen bild

1D

8 juni 2014 11:08

Hej ja jag skrev rätt men sen så när jag skulle skicka så stod det att kan inte kunde skicka det till dig för att du följer mig så jag kan inte skicka ett direktmedelanden till dig! :/ :'(

liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

1D Updates

8 juni 2014 11:16

Jaha okej, men vad heter du på Twitter? Måste kolla så jag följer dig

 
Ingen bild

1D

8 juni 2014 14:20

På twitter så heter jag @VeraNyst

1D Updates

8 juni 2014 15:29

Okej, följer dig nu, testa skicka igen

 
Ingen bild

1D

8 juni 2014 17:04

Ok vad bra! :) och jag ska testa och skicka igen! :)♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1D Updates - 23 juni 2016 15:13


Nu är uppdateringen lite fram o tillbaka igen men jag jobbar på det ...

Presentation


Hejhej! Här får du de senaste uppdateringarna om Harry, Liam, Louis & Niall! xx
-Linn

Fråga mig

84 besvarade frågor

Följ mig på Twitter!

https://twitter.com/MrsHoran0723

@MrsHoran0723 jag följer er tillbaka!

 

Omröstning

Har du Twitter?
 Ja
 Nej
 Har haft

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Senaste

  Namn: Where We Are 

  Typ: DVD

  Släpptes: 1 December 2014

  Namn: This Is Us

  Typ: Film

  Släpptes: December 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Film 

  Släpptes: 29 Maj 2012

Namn: You & I

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

Namn: That Moment

Typ: Parfym

Släpptes: 2014

  Namn: Our Moment

  Typ: Parfym

  Släpptes: 2013

 Namn: Where We Are - Our Autobiography

Typ: Bok

Släpptes: 2014

  Namn: Where We Are

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: Dare To Dream

  Typ: Bok

  Släpptes: 2013

  Namn: FOUR

  Typ: Album

  Släpptes: 17 Nov 2014

  Turne: On The Road Again

  7 Feb - 31 Oct 2015

  Namn: Midnight Memories

  Typ: Album

  Släpptes: 2013

  Turne: Where We Are

  25 April - 6 Oktober 2014

  Namn: Take Me Home

  Typ: Album

  Släpptes: 2012

  Turne: 23 Feb - 3 Nov 2013

  Namn: Up All Night

  Typ: Album

  Släpptes: 2011

  Turne: 18 Dec 2011 - 3 dec 2012

Besöksstatistik

Translate the blog :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards